Wat is e-mailmarketing?

Wat valt er nu eigenlijk allemaal onder e-mailmarketing? E-mailmarketing omvat alle vormen van marketing via e-mail. De bekendste vorm van e-mailmarketing is het versturen van nieuwsbrieven en wordt vaak gebruikt om commerciële boodschappen te sturen naar (potentiële) klanten.

In veel van deze gevallen wordt er niet echt nagedacht over het totale plaatje van de online marketingstrategie. Hoe je dit goed kan aanpakken? Wij nemen dit graag stap voor stap met je door.

Aanpak e-mailmarketing

Als we het eens zijn dat e-mailmarketing iets voor jouw bedrijf kan betekenen maken we samen met jou een e-mail template geheel in de stijl van jouw huisstijl. Ook is het belangrijk om er op te letten dat dit template ‘responsive‘ is, zo kunnen mensen je mail ook op hun smartphone of tablet goed lezen. Wanneer het ontwerp staat richten we het account in en laden de e-mailadressen in. Vervolgens kunnen de nieuwsbrieven verstuurd worden.

Vind je het lastig om de inhoud van je nieuwsbrief te bepalen dan kunnen wij hier ook bij ondersteunen. Zie je het zelf helemaal niet zitten dan kun je ook alles uit handen geven! Wij helpen je graag.

Wie wil jij bereiken?

Je kunt e-mailmarketing natuurlijk op meerdere manieren inzetten. Je kunt herhalingsaankopen nastreven bij huidige klanten, of potentiële klanten waar je e-mailadressen van hebt weten te verzamelen verleiden om klant te worden. Maar je kunt E-mailmarketing ook gebruiken om je medewerkers te bereiken of samenwerkingspartners betrokken te houden.

Eigenlijk kun je iedereen bereiken met e-mailmarketing, zolang je de e-mailadressen maar hebt!
Wij denken graag met je mee over hoe je e-mailmarketing succesvol in kunt zetten. En we kunnen je ondersteunen bij het maken van de nieuwsbrieven.

Ben jij klaar voor online succes?

Vul het formulier in of
neem contact op via:

0182 - 34 28 08
info@buro210.nl





Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen.

Stay up-to-date

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief