Conversie optimalisatie

Uiteindelijk wil iedereen het beste uit een website of webshop halen. We willen zoveel mogelijk bezoekers op de website hebben en die bezoekers moeten uiteindelijk overgaan tot actie! Zo’n actie noemen we een conversie en dit kan bijvoorbeeld een offerte aanvraag, een productaankoop maar ook een contactaanvraag of bezoek aan bepaalde pagina’s zijn. Hoe meer er wordt verkocht en hoe meer aanvragen er worden gedaan hoe succesvoller de website of webshop is!

Hoe zorg je voor veel conversie?

Om conversie optimalisatie te kunnen doen analyseren wij de website of webshop compleet voor je met verschillende soorten programma’s waaronder Google Analytics. Omdat we een complete analyse maken, kunnen we precies zien waar de zwakke punten liggen van jouw website of webshop.

Deze zwakke punten gaan wij eens flink onder handen nemen, om vervolgens jouw conversiepercentage te verhogen. Je conversiepercentage is het percentage van alle bezoekers die tot een actie over gaan. Is jouw conversiepercentage wat aan de lage kant op bepaalde pagina’s? Dan kun jij ze een boost geven door bijvoorbeeld het toevoegen van extra call to action buttons, het restylen van het design of door een andere structuur toe te passen.

Wij analyseren de website of webshop voor jou en komen met een goed en toepasbaar advies om het conversiepercentage op jouw website of webshop te vergroten.

Resultaat conversie optimalisatie

Na het analyseren van de website, komen we met een plan om de website te verbeteren en de conversieratio te vergroten. De onderdelen van dit rapport zijn onder andere:

  1. Analyse huidige situatie
  2. Hoe kan de website gebruiksvriendelijker worden?
  3. Hoe zou de website er uit moeten zien?
  4. Conclusie, advies & vervolgstappen

Ben jij klaar voor online succes?

Vul het formulier in of
neem contact op via:

0182 - 34 28 08
info@buro210.nl

Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen.

Naam*
Tel. nr*
E-mail*
Bericht
Vul de code in

Stay up-to-date

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief